قرارداد ارایه خدمات اینترنت پر سرعت اشتراکی HOTSPOT

قرارداد ارایه خدمات اینترنت پر سرعت اشتراکی HOTSPOT

قرارداد مشترکین HOTSPOT آذین کیا

            <<  قرارداد ارائه خدمات اينترنت HOTSPOT   >>

  • اين قرارداد بين شركت گسترش ارتباطات آذین کیا  بانام تجاری ثبت ‌شده ً آذین کیا ً به شماره ثبت 56838 ، كد اقتصادي: 411517564785 دارنده پروانه ارائه خدمات ارتباطي ثابت(Servco.) به شماره 37-95-100 از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، رایانامه  info@azinkia.ir  ، نمابر 33503000 و مدیرعاملی آقاي مسعود تقیان  با شماره ملی 7-513974-128 ، به آدرس: اصفهان – خیابان هشت بهشت غربی –چهار راه ملک – ساختمان آرامش – طبقه سوم – واحد 18  ،کد پستی 8154643087 به شماره تماس 33503000 از یک طرف و آقای / خانم / شرکت ESM به کد ملی / شماره ثبت MELI نام نماینده / مدیرعامل AGENT آدرس :  ADDRESS کد پستی : POSTYشمار ه تلفن همراه : MOBILE شماره تلفن ثابت :  ADSLTEL رایانامه (ایمیل ) : EMAIL  میزان تحصیلات : MADRAK تاریخ تولد : BIRTHDAY    شغل : JOB منعقد می گردد .

ماده 1: تعاريف

1-1-کمیسیون: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات

1-2-سازمان: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

1-3-سرویس‌دهنده: شركت گسترش ارتباطات آذین کیا با نام تجاری ثبت‌ شده آذین کیا که ازاین ‌پس در این قرارداد ً شركت ً نامیده می­شود.

1-4-مشترك (سرویس‌گیرنده): آقای / خانم / شرکت NAME که به‌عنوان کاربر نهایی بموجب این قرارداد از خدمات موضوع قرارداد استفاده می‌نماید.

1-5- دوره اشتراك: مدت زمان سرويس انتخابي در شيوه فروش پيش پرداخت، كه مشترك بر اساس تعرفه اعلامي از سوي شركت در چارچوب مصوبات كميسيون هزينه آن را پرداخت مي­كند و از زمان دايري سرويس آغاز مي شود.

1-6- شماره تماس سراسری: شماره تماس سراسری 33503000-031 جهت ارتباط با پشتیبانی بصورت 24 ساعته و در 7 روز هفته است .

1-7- تغییر سرویس: به معنی انتخاب سرویس جدید با پهنای باند و حجم متفاوت است. .

1-8- پنل کاربری، حساب کاربری: به معنی درگاه خدمات برای مشترک بوده که تمامی اطلاع‌ رسانی‌ها و اعمال تغییرات روی سرویس مشترک از طریق آن به آدرس crm.azinkia.ir امکان‌پذیر است .

1-9- شبکه شرکت : كليه تجهيزات و خطوط ارتباطي که تحت مالکیت شرکت مي­باشد.

1-10-ترافیک ماهیانه : میزان تبادل بسته هاي داده ارسالي و دريافتي از شبكه شركت در طي يك ماه شمسي مي­باشد.

1-11- دايري سرويس: تحويل و راه­اندازي سرويس مشترك و برقراري ارتباط با شبكه شركت مي­باشد.

1-12- نشانی IP: نشانی پروتکل اینترنت ، برچسب عددی است که به تجهیزات شبکه های رایانه­ای اختصاص پیدا می­کند و به منظوراتصال بین گره­های شبکه استفاده می شود.

1-13- نشانی­هاي عمومي IP‌: نشاني­هاي IP كه در شبكه جهاني اينترنت قابل مسيريابي هستند.

1-14- نشانی­هاي خصوصي IP: بازه­ای از نشانی هاي IPاست كه براي شبكه‌هاي خصوصي (مانند شبكه داخلي سازمان­ها و شبكه ملي اطلاعات) در نظر گرفته شده است.

1-15-اقامتگاه اصلی: به معنای مشخصات آخرین نشانی محل سکونت، اعلام شده از سوی مشترک به شرکت جهت دریافت مکاتبات میباشد.

1-16- شماره تماس: شماره تماس 33503000 جهت ارتباط با پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته می باشد.

1-17- تفکیک ترافیک : ترافیک اختصاص داده شده به مشترک بر مبنای ترافیک داخلی بوده و در صورت استفاده بین الملل با ضریب 2 و در صورت استفاده پیام رسان های داخلی با ضریب 0.6 محاسبه می گردد.

ماده 2: موضوع قرارداد

1-1- عبارت است از برقراري اتصال دوطرفه نامتقارن به شبکه جهاني اينترنت براي استفاده از خدماتWiFi انتخاب و تایید شده توسط مشترک از طريق شبکه شركت با سرویس : service

تبصره1: در طول مدت قرارداد و در صورت نیاز مشترک و وجود امکانات و پس از تسویه آخرین صورتحساب­های ارسالی، مشترک می­تواند کتباً تقاضای کاهش یا افزایش موضوع قرارداد را بنماید که در این صورت الحاقیه جداگانه­ای با توافق طرفين تنظیم خواهد گردید.

ماده 3: مدت‌زمان قرارداد

تاريخ قرارداد از زمان تایید این قرارداد تا درخواست جمع آوری توسط مشترک و با اولین اتصال به شبکه شركت برحسب ساعت و دقیقه شروع می‌شود .

تبصره 2: در صورتی که مشترک درخواست اعزام کارشناس نصب و تحویل حضوری سرویس را داشته باشد، شركت حداکثر ظرف مدت 72 ساعت پس از اعلام آمادگی تحویل سرویس به مشترک، سرویس را به صورت حضوری نصب و راه اندازی کرده و تحویل می دهد، در صورتی که مشترک در این مدت شرایط و محیط را برای نصب و مراجعه حضوری کارشناس آماده ننماید، زمان دايري سرویس 72 ساعت پس از اعلام آمادگی تحویل سرویس از سوی شرکت درنظرگرفته می­شود، در غیر اینصورت مشترک باید حداکثر ظرف مدت 72 ساعت پس از اعلام آمادگی تحويل سرویس به مشترک و تحویل نام کاربری و کلمه عبور و اطلاعات لازم از سوی شركت به مشترک، ارتباط با شبکه شركت را برقرار نماید، در صورت عدم انجام این امر در زمان اشاره شده توسط مشترک، مبنای زمان دايري سرویس از زمان اعلام آمادگی تحویل سرویس از سوی شركت لحاظ خواهد شد.

تبصره 3: در صورت پایان مدت‌زمان قرارداد و عدم درخواست تمدید قرارداد از سوی مشترک، اطلاع‌رسانی هشدار پایان زمان قرارداد، بصورت پست الکترونیکی و ارسال پیامک به مشترک صورت می‌پذیرد. در صورت عدم ارائه درخواست تمدید توسط مشترک، 24ساعت پس از پایان زمان قرارداد، قرارداد فی­ما­بین پایان ‌یافته تلقی شده و سرویس جمع‌آوری می‌شود و راه‌اندازی مجدد سرویس مشمول زمان و شرایط جدید خواهد بود.

ماده 4: مبلغ قرارداد

مشترک باید قبل از آغاز بهره برداری از خدمات مندرج در ماده دو، در ابتدای هر ماه یا دوره هزینه خدمات را مطابق تعرفه های مصوب کمیسیون و براساس سرویس درخواستی بپردازد.

4-1- مبلغ کل قرارداد براساس سرویس درخواستی مندرج در فرم درخواست سرویس مطابق با مصوبات کمیسیون( مصوبات شماره 1 جلسه شماره 237مورخ 22 / 03 / 95، شماره 266 مورخ21/08/1396 و شماره 268 مورخ 03/10/1396و یا سایر مصوباتی است که به تصویب سازمان تنظیم رسیده یا می رسد) و با احتساب مالیات بر ارزش افزوده که در پنل کاربری به تایید مشترک رسیده است، می باشد. مشترک موظف است در ابتدای هر ماه یا دوره از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی در پنل کاربری واریز و یا به صورت نقد پرداخت نماید.

4-2- هزینه راه‌اندازی تجهیزات مشترک : درصورتی‌که مشترک نیازمند حضور نماینده شركت برای نصب سرویس در محل موردنظر باشد، باید هزینه راه‌اندازی تجهیزات انتهایی را علاوه بر هزینه اشتراک طابق توافق و نرخ اعلام شده از طرف شركت در چارچوب مصوبات سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زمان عقد قرارداد پرداخت نماید.

تبصره 4: مطابق مصوبات جاری کشور، مالیات بر ارزش‌افزوده به کلیه مبالغ هزینه‌های مذکور اضافه‌شده و مشترک ملزم به پرداخت آن برای هر دوره اشتراک است.

تبصره 5: در صورت نیاز، مشترک می‌تواند نسبت به خرید ترافیک اضافی بر اساس مصوبات کمیسیون اقدام نماید.

تبصره 6: باپرداخت هزینه اشتراک، این قرارداد خود به‌ خود برای دوره‌ای که حق اشتراک آن پرداخت ‌شده، تمدید می‌گردد .

تبصره 7: مدت اعتبار مجوز فعالیت شركت از مورخ 24/12/95 به مدت 5 سال و تمدید آن از تاریخ 24/12/1405 بمدت 5 سال دیگر می باشد .

ماده 5 : تعهدات شركت

5-1-شركت ارائه یک یا چند مورد خدمات یا تجهیزات را به خرید یک یا چند مورد دیگر مشروط نمی‌نماید.

5-2- شركت متعهد می‌شود که به همان ترتیب اعلامی در تبلیغات و بازاریابی خود قراردادها را تنظیم کند.

5-3- شركت قوانین ومقررات مصوب مراجع ذیصلاح قانونی مربوط به ارائه خدمات موضوع این قرارداد راازطریق درج دروب‌سایت دردسترس مخاطبان ومشترکین قرار می دهد.

5-4-شركت متعهد می‌شود تمهیدات لازم را برای رعایت تعهداتSLA در هنگام عملیات شبکه را پیش‌بینی کند و با اطلاع قبلی (حداقل 48 ساعت قبل) زمان
Down Time
را تعیین کند. عملیاتDown Time در زمان‌های کم ترافیک ( ساعت 2 تا 6 صبح) انجام می‌شود و تعداد آن در ماه حداکثر یک‌بار است.

5-5-شركت متعهد به اجرای توافقنامه سطح خدمات (SLA) در کلیه مفاد این قرارداد که مطابق ضوابط مصوبه شماره 177 (و ساير مصوبات جديد بعدي) کمیسیون می باشد و تمام بندهای توافقنامه سطح خدمات (SLA) از زمان امضای قرارداد و تحویل سرویس قابل ‌اجرا است .

5-6- شركت متعهد می‌شود تا پایان دوره اشتراک خدمت انتخابی، تغییری در شرایط مقرر در قرارداد نخواهد داد مگر اینکه بر اساس اعلام سازمان مجبور به اعمال تغییرات باشد که در این مورد نیز شرایط جدید باید به اطلاع مشترک برسد و تصمیم‌گیری در خصوص ادامه یا فسخ قرارداد در اختیار مشترک باشد.

5-7-شركت در قبال تصمیمات مراجع ذیصلاح و تغییرات در قوانین و مقررات مؤثر بر این قرارداد مسئولیتی ندارد مگر اینکه بعدها اعمال‌نفوذ ناروای آن در تصویب احکام مورد نظرش به اثبات برسد.

5-8-چنانچه به تشخیص شركت،اصلاحات یا ایجاد تغییرات در متن قرارداد ضروری باشد، پس از تائید سازمان، حداقل 14 روز قبل از لازم‌الاجرا شدن نسبت به تحويل نسخه كتبي و يا الكترونيكي به مشترک اقدام نموده و مشترک در طی مدت مذکور می‌تواند اعتراضات خود را به‌صورت کتبی و یا الکترونیکی از طریق ایمیلinfo@azinkia.ir ، یا نمابر به شماره 33503000 به شركت اعلام نماید.

تبصره8: در خصوص قرارداد­هاي قبلي، شركت موظف به كسب رضايت مشتركين جهت اعمال تغييرات است.

5-9- شركت متعهد می شودتحت هیچ شرایطی به‌جزدر مواردی که قانون و مقررات معین می‌کند، مشترکین را از دسترسی به خدمات موضوع این قرارداد محروم یا محدود نکند.

5-10- شركت متعهد می‌شود چنانچه آسیب مادی یا معنوی قریب‌الوقوعی از طریق خدمات موضوع قرارداد مشترکین را تهدید کند و از این رخداد آگاه باشد نسبت به اتخاذ تمهیدات بازدارنده و یا آگاه‌سازی مشترکین و ارائه رهنمودهای پیشگیرانه به آن‌ها اقدام کند، در غیر این صورت علاوه برسایر مسئولیت‌های قانونی، موظف به جبران زیان‌های وارده خواهد بود.

5-11- شركت موظف به حفظ محرمانگی داده‌ها و اطلاعات مشترکین و ارتباطات و حریم خصوصی مشترکین است و متعهد می‌شود به مشترکین جهت صیانت از داده‌ها و اطلاعات شخصی­شان متناسب با خدمات ارتباطی و فن‌آوری اطلاعات و آسیب‌های احتمالی ناشی از تهدیدها اطلاع‌رسانی کافی را به عمل آورد.

5-12-شركت متعهد می‌شود که اعمال هرگونه نظارت بر کارکردهای خدمات، موجب دسترسی غیرمجاز به داده‌ها و ارتباطات شخصی مشترکین نیست و رعایت مقررات قانونی ناظر به این حوزه الزامی است.

5-13- مشخصات و نرخ خدمات بايد به نحو مناسب و با جزييات كامل، به‌طور رايگان به اطلاع مشتركين رسانده شود.

5-14- شركت متعهد به ارائه خدمات دسترسی به اینترنت به مشترک مطابق موضوع قرارداد بوده و در صورت درخواست مشترک مبنی بر نصب و راه‌اندازی خدمت، شركت موظف به نصب و راه‌اندازی تجهیزات انتهایی مشترک است. هزینه راه‌اندازی تجهیزات انتهایی طبق مصوبه کمیسیون و نرخ نامه سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از مشترک اخذ و صورت‌جلسه تحویل خدمات موضوع قرارداد با مشترک تنظیم می‌شود.

5-15- شركت موظف است داده‌ها و اطلاعات مربوط به شاخص‌های کیفیت خدمات را تا شش ماه پس از پایان قرارداد مشترکين نگهداری کنند تا امکان پاسخگویی به ادعاهای مطرح‌شده از سوی آن‌ها مبنی بر نبود یا کاستی کیفیت خدمات را داشته باشد

5-16- شركت متعهد است بی‌وقفه، به‌صورت بیست‌وچهار(24) ساعت در شبانه‌روز و هفت (7) روز در هفته ، خدمات موضوع قرارداد را فراهم نماید و امکانات پشتيباني تلفنی از طریق شماره 33503000-031 و پاسخگويي به مشتركين خود را به‌صورت شبانه‌روزی و در تمام ايام هفته و ايام تعطيل فراهم كند.

تبصره9:پشتیبانی حضوری و رفع عیوب فنی که نیاز به عملیات فیزیکی در پاپ سایت یا محل مشترک دارند، در ساعات اداری قابل‌بررسی و حل است .

ماده 6: تعهدات مشترک

6-1- مشترک متعهد می‌شود با آگاهی کامل از بهای خدمات و نحوه پرداخت هزینه‌ها نسبت به‌گزینش آن‌ها اقدام کند و به مواعد مقرر در قرارداد پایبند باشد .

6-2- مشترک متعهد می‌شود کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران مرتبط با موضوع قرارداد و دستورالعمل‌هایی که از سوی مراجع ذی‌ربط صادر و ابلاغ‌شده و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شركت یا سایر مبادی ذی‌ربط اطلاع‌رسانی شده است را رعایت نماید .

6-3- مشترک متعهد می‌شود از واگذاری امکانات و تجهیزات متعلق به شركت به غیر خودداری نماید. در غیر این صورت دارنده پروانه مجاز به فسخ خدمات است .

6-4-کلیه هزینه های اتصال لینک ارتباطی و اینترنت ( اعم از تجهیزات و هزینه های نصب ) طبق آخرین مصوبه سازمان نظام صنفی بعهده مشترک خواهد بود .

6-5-هرگونه واگذاری خطوط و لینک‌ها و مدارات ارتباطی پهنای باند و سایر امکانات و خدمات ارائه‌شده به آن‌ها به غیر و خارج از روال انتقال امتیاز توسط شركت و همچنین توزیع تمام یا بخشی از آن‌هابه‌صورت عمومی به سایرین (فعالیت مشابه شركت­هاي اپراتوري) به هر شکل و تحت هر عنوان ممنوع بوده و مشترکین صرفاً مجاز به استفاده از خطوط و خدمات مذکور توسط خود و یا کارمندان خود (در زمان اشتغال به کار یا مأموریت سازمانی) می‌باشند.

تبصره 10 :ارائه سرویس به محصلین ویادانشجویان دانشگاه‌ها وسایر مؤسسات آموزشی درزمان حضور آن‌ها در مکان محل تحصیل و منوط به رعایت تمامی موارد بلامانع است.

تبصره 11 : در صورت توزیع درون‌سازمانی خطوط و خدمات ارائه‌شده ، ثبت مشخصات هویتی وCDR وLOG فعالیت کاربران و ذخیره آن برای مدت حداقل یک سال جهت ارائه به مراجع ذی‌صلاح ضروری است.

6-6- مسئولیت عواقب هرگونه استفاده سوء و مغایر با قوانین و مقررات از خطوط و خدمات ارائه‌شده صرفاً بر عهده مشترکین و صاحب‌امتیازآنها است.

6-7- مشترکین مجاز به انتقال ترافیک خطوط تلفن از بسترهای دیتا و اینترنت واگذارشده نمی‌باشند.

تبصره12 : این محدودیت خطوط تلفن داخلی (PBX) سازمان‌ها و شركت­ها و مؤسسات را در محدوده ساختمان و شبکه محلی در برنمی‌گیرد.

6-8- در صورت نیازمندی برخی از مشترکین حقوقی جهت توزیع اینترنت در مکان‌های عمومی (از قبیل پارک‌ها و مراکز تفریحی و فرودگاه‌ها پایانه‌های مسافربری و ... ) با استفاده از بسترWIFI و یا هر روش دیگر لازم است این اقدام تحت مسئولیت و مديريت شركت به متولیان اماکن فوق صورت پذیرفته و در مراحل طراحی و اجرا نیز هماهنگی لازم بین شركت جهت تأمین پیوست کنترلی، اعمال سیاست­های امنیتی و همچنین نحوه احراز هویت،ثبت و ذخیره مشخصات وLOG فعالیت کاربران به عمل آید. در غیراینصورت این عمل تخلف بوده و کلیه مسئولیت­ها و تبعات آن به عهده مشترک خواهد بود.

6-9- بدیهی است شركت می‌تواند در صورت مشاهده و اطلاع از موارد تخطی از مفاد بندهای 6-5 تا 6-7 توسط مشترک نسبت به صدور اخطار با مهلت 10 روزه جهت رفع مواردتخلف اقدام نموده ودرصورت عدم رفع تخلف ملزم به قطع خطوط وتوقف ارائه سرویس تا زمان رفع موارد تخلف و همچنین معرفی مشترک به مراجع ذیصلاح است

6-10- مشترک متعهد می‌شود در صورت تغییر مشخصات تماس (شماره تلفن و آدرس پست الکترونیکی)، اطلاعات جدید خود را به دارنده پروانه اطلاع دهد، در صورت عدم اطلاع‌رسانی و بروز هرگونه مشکلی در برقراری تماس با مشترک ، مسئولیت عدم اطلاع از مواردی که متضمن اطلاع‌رسانی است ، بر عهده مشترک خواهد بود .

6-11- مشترك موظف است پس از اولين ارتباط با شبكه شركت ، نسبت به تغيير رمز ورود سرويس خود اقدام نمايد و حفاظت از سیستم‌ها و اطلاعات سمت مشترک بر عهده خودش است و مشترک باید از نام کاربری و رمز عبور به نحو مناسب نگهداری نماید.

6-12-كليه سرويس­ها داراي نشانی‌های عموميIP به‌صورت متغير (Dynamic) است و در صورت نياز به سرویس‌های دارای نشانی‌های خصوصی IP در هر زمان با پرداخت هزينه مربوطه و وجود امکانات، امکان‌پذیراست.

6-13-مشترکین اختصاصی (Dedicated)اعم ازتجاری وخانگی متعهد میگردندکه اینترنت را فقط درحوزه فعالیت و محل دریافتی استفاده نمایند و به هیچ عنوان بغیر واگذار ننمایند.

6-14- به منظور تکریم ارباب‌رجوع تمامی مکالمات برقرارشده با مشترک ضبط می‌شود و درصورتی‌که مشاهده رفتار نابهنجار و یا الفاظ خارج از عرف جامعه از سوی کارکنان شركت و یا مشترک دو طرف حق مستند قراردادن مکالمه ضبط‌شده و پیگیری موضوع مطابق قوانین کشور رادارند.

ماده 7: شرایط فسخ قرارداد

7-1- مشترک در صورت تمایل به انصراف از دریافت خدمات، می‌بایستی با ارائه درخواست از پنل کاربری خود به فسخ قرارداد اقدام نماید و شركت مکلف است حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ اعلام فسخ مشترک، نسبت به انجام کلیه مراحل فسخ و فسخ قرارداد با وی اقدام نماید. بدیهی است در صورت درخواست فسخ یک‌طرفه از سوی مشترک قبل از پایان قرارداد هزینه پرداختی مربوط به این قرارداد به مشترک عودت داده نخواهد شد. همچنین فسخ و یا اتمام قرارداد به هر دلیل، به‌هیچ‌وجه رافع مسئولیت‌های مشترک در خصوص تعهدات وی در طول مدت‌زمان اعتبار نبوده و باید پاسخگوی موارد استفاده غیرمجاز در طول مدت‌زمان قرارداد فسخ‌ شده باشد.

7-2- چنانچه شركت نتوانسته باشد ظرف یک هفته از تاریخ انعقاد قرارداد نسبت به ارائه خدمات با معیارها و مفاد موردنظر این قرارداد ازجمله تعهدات SLAاقدام نماید،مشترک می‌تواند نسبت به اعلام فسخ قرارداد و اخذ هزینه اقدام نماید و شركت مکلف است ظرف یک هفته از تاریخ اعلام فسخ مشترک ، نسبت به عودت کلیه مبالغ دریافتی اقدام نماید.

7-3- در صورت ارائه هرگونه درخواستی از سوی مشترک خدمات اینترنت پرسرعت Wireless مبنی بر تغییر در وضعیت ارتباط (اعم از تغییر مالکیت، تغییر تجهیزات ، تغییر مکان و ...) و عدم امکان برقراری ارتباط در شرایط جدید، مشترک می‌تواند نسبت به درخواست فسخ اقدام نماید. بدیهی است مسئولیت مالی و حقوقی ناشی از موضوع قرارداد تا زمان ارائه درخواست فسخ و جمع‌آوری ارتباط به عهده مشترک است.

ماده 8 :رسیدگی به شکایت‌ها

مشترك می‌تواند در صورت داشتن شكايت، به وب‌سایت شركت به آدرس www.azinkia.ir مراجعه و شكايت خود را در سامانه شکایات ثبت نمايد و يا با تلفن تماس بگيرد. در صورت بروز هرگونه اختلاف بین طرفین قرارداد و عدم رفع مشکل از طریق مذاکره و گفتگوی دوجانبه، مشترک می تواند موضوع را به سازمان از طریق مراجعه به سایت complaint.cra.ir یا تماس با تلفن گویای 195 یا شماره پیامک 600195 و یا آدرس ایمیل 195@ict.gov.ir منعکس و اقدام به ثبت شکایت نماید.

لازم به ذکر است پس از ثبت درخواست از طریق سایت www.azinkia.ir و سازمان، سیستم یک شماره پیگیری در اختیار مشترک قرارداده که مشترک می‌تواند از طریق لینک‌های مذکور پیگیری‌های لازم را انجام دهد .

ماده 9: وضعیت اضطراری

9-1- وضعیت اضطراری پیش‌بینی‌شده و پیش‌بینی‌نشده تنها در صورتی از شركت سلب مسئولیت می‌کند که فرا ارادی باشد.

9-2- در صورت بروز وقفه غیرمجاز در ارائه خدمات، شركت می‌بایست بی‌درنگ، کلیه اقدامات ضروری برای اعاده دسترسی به خدمات و به حداقل رساندن پیامدهای عدم دسترسی مشترکین به خدمت را انجام دهد.

9-3- در صورت بروز وضعیت اضطراری، شركت هم‌زمان با انجام کلیه اقدامات ضروری می‌بایست نسبت به اطلاع‌رسانی آنی به مشتركين اقدام نماید.

9-4- عدم امکان انجام تعهدات موضوع قرارداد توسط شركت که به‌موجب وقوع بلاياي طبيعي که ناشي از عدم رعايت استانداردهاي ايمني در تأسيس و نصب و بهره‌برداری از تجهيزات شبکه باشد، مشمول اين ماده نمي‌شود و به‌عنوان قصور از تعهدات شركت تلقي خواهد شد.


اینجانب ESM ضمن مطالعه کامل متن فوق ، همه موارد قرارداد را قبول و تایید می نمایم .

مهر شركت